Matinspiration

Jag har ganska så höga krav på den butik där jag handlar min mat, jag vill att den skall ha ett bra utbud, fräscha varor och ordning i butiken och framförallt vill jag att den skall förmedla matinsiration.

Därför är jag nu överlycklig, igår var det VIP premiär för den nya Coop Extra butiken i Lysekil, där förövrigt min kärlek är färskvaruansvarig (passar mig ypperligt!). Och äntligen finns det en butik som har vad jag vill ha, och som ligger närmare än göteborg (där förövrigt den bästa butiken ligger=)

Visar här lite bilder från VIP kvällen -aldrig har en butik varit så välfrontad och i perfekt skick =) Hörde dessutom nyss att det hade varit närmare 200 personer på kö för att komma in i butiken idag när de premiäröppnade för allmänheten.











Nu blir det för mig att förbereda - imorgon är det dags för middag med tema "I min trädgård!"


Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst ser det fräscht ut när allt exponeras så välfyllt!

Vet du! Idag har jag recept på Tant Annas Kolagömmor på min blogg! Bl a ingår Dumlekola & Nobless. Otroligt goda!

Må gott!

Sussi

2011-04-14 @ 22:07:48
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0