Bortskämd med mat...

Har haft en riktigt god och lyxig helg där jag verklgien har blivit bortskämd med god mat...

På fredagen bjöd min granne och till lika goda vän G på mat, en mumsig räkpasta från senaste nummret av Mersmak och till efterrätt hade hon hittat en underbar citronmousse från senaste nummret av Buffé.

Helgen fortsatt sedan i samma anda och på lördagen blev vi bjuda på en riktigt lyxmiddag av vänner, ett härligt underbart gäng, vilket ledde till en massa skratt och glad minnen. Till mat bjöds vi på en härlig mossarella och totmat sallad, underbar kyckling och risotto och till efterätt en perfekt brulé pudding. Får se om jag kan luska till mig receptena=) 

Så vad passade bättre på söndag om inte att se till att bli bjudna på lite mer mat, efter ett inspirerande studiebesök i en mataffär (återkommer med lite mer om detta) besökte vi svärförädrarna för lite "Black and white" och klassisk chokladpudding.

Ojojoj, säger jag bara, vilken helg! Idag får det bli ett besök på gymmet =)



Bild lånad från Ica.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0