Lyxig weekend

Det har varit lite tyst här i några dagar, har förutom en massa arbete har jag haft en lyxig weekend med min kärlek. Inspirerats, ätit gott och haft det helt underbart skönt.

Då det inte bara är köket som intresserar mig utan även inredning och design, hade vi valt att checka in på ett hotell som det har skrivits repotage om i inredningstidnignar. Det mysiga Hotell Villan!





Återkommer med mer bilder och tips som jag funnit under helgen... Nu skall det fixas lite i köket. Ha en skön söndag!






Bilden är inte den bästa, men på sängbordet, på var sida fanns ett grönt äpple på ett papper där det stod;
An appel a day keeps the doctor away. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0