En rockyroad muffins del ett

En rockyroadmuffins, det var precis det jag hittade på ett café i Glasow, och då var jag ju bara tvungen att testa=)
Den såg underbar ut med sina små mini marshmallows och choklad ringlad ovanpå, tyvärr var den bara en enkel chokladmuffins inuti vilket fick mig att vilja göra om.

Så idag gick första försöket. Fyllda av godsaker bakade jag mina Rocky roadmuffins.
Tyvärr blev reslutatet inte vad jag ville - ja, även jag har mindre lyckade bakningar. Dumlen sjönk till botten, jordnötterna försvann och marshmallown brändes...

Inte riktigt som jag hade tänkt mig, men skam den som ger sig, snart kommer ett nytt försök och när jag väl skapat den perfekta rockyroadmuffinsen så lovar jag att bjuda på receptet=)

Så istället visar jag min mobilfotade rockyroadmuffins i Glasow.



Kommentarer
Postat av: Yasmina

Vad gott allt ser ut på din blogg! Har du något recept och bjuda på för dessa muffins. De ser riktigt mumsiga ut!

2011-10-21 @ 09:02:52
URL: http://femtimmarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0