En liten nedräkning...

Det är nu mindre än tre veckor tills vi får nycklarna till vårat nya hus...

När jag ser mig omkring i lägenheten är det inte lika tydligt även om en så där 18 lådor redan är packade ( det var bara bokhyllans innehåll). Men igår när jag på lunchen var jag iväg och beställde tapeter till sovrum och blivande walk in closet och lite annat, känndes det plötsligt lite mer verkligt...

Sambon tycker dessutom att det börjar bli dags att börja packa ner köket och dess innehåll - jag är lite mer skeptisk, hur skall vi då laga spännande rätter och mumsiga desserter och baka fantastiska bakverk?

Vi får se hur mycket sådant det bli de närmaste veckorna...


One 004 - Bild lånad från midbec.se

Den här tapeten är en av de som vi beställt hem, mer än så avslöjar jag inte =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Snygg! Vi har också blivit med tapet som ska in på en liten väggsnutt i sovrummet :) Ska bli spännande att få se ert hus sedan!!



KRAMAR

2012-01-15 @ 12:43:56
URL: http://berndtssonlundstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0