En våffeldag som passerade...

Är fortfarande sjuk, riktigt sjuk. Har nu varit sängliggande i en veckas tid. Besökte Farbror doktorn och han konstaderade lunginflamation. Inte det roligaste att åka på. Så här ligger jag fortfarande och plöjer tvsåpa efter tv såpa i sängen. En absolut favorit är 8:ans Mastercheif Austraila. Tycker de har så mycket bättre upplägg än svenska mästerkocken. Det är utbildningar, individtävlingar mot mästerkockar oh framför allt så lär man sig så mycket mer både som tv tittare men även som deltagare (eller ja, som detagare kan jag inte uttala mig men det verkar så i alla fall.)

Har sett massa spännnade recept jag skulle vilja testa den senaste veckan - skall bara bli frisk först.

Igår var våffeldagen, ni missade väl inte att sätta i er en eller flera våffler? Jag blev jag serverad våffler och lyckades äta hela två st, det är nog matrekord den senaste veckan.



Fortsatt bra vecka på er! 

Kommentarer
Postat av: Kikan

Men gumman! Din stackare! Hoppas att du är på bättringsvägen nu i alla fall. Och att du blir riktigt ompysslad. Kram!!!

2012-03-26 @ 14:54:38
URL: http://hemmahoskikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0