En toast skogen...

Det är inte klokt vad fort veckorna går, veckan hinner knappt börja innan det är helg igen, och inte mig emot. =) Ser vansinnigt mycket fram emot morgondagens sovmorgon...

Men nu blir det en avkopplande lugn fredagkväll, med en toast skogen och ett glas rött (av någon anledning kan jag inte dricka rött vin på sommaren men så fort hösten visat sig så kommer rödvinssuget, så det är bara att inse, hösten är här =)  

Alla har vi olika små knep för att förhöja kantarellsmaken, hörde om någon som tillsatte curry för att förhöja svampsmaken (vilket jag testade utan att märka någon större skillnad - var kanske för feg i kanelen=), själv pepprar jag med vitpeppar och river lite muskotnöt över min stuvning. Har ni något smakknep att dela med er av?

Trevligt fredagkväll på er!

Trackback
RSS 2.0