Äntligen fredag...

Visst är det skönt att veta att man har en hel helg framför sig, man få den där semesterlugnet över sig Gårdagens trötthet är som bortblåst och jag ser framemot en oplanderad helg med lite auktionsbesök, svampplockning och lite annat smått och gott.

Kärleken är och hämtar sushi, jag vet att det egentligen är hur enkelt som helst att fixa själv och jag har säkert ingredienserna hemma, men det är gott att bli bortskämd och hämta mat ibland oxå. 

Jag dessutom fyllt på mitt kök med lite små nyheter den senaste veckan, inget stort men en kruka där, och en duk här... Hittade ett supergulligt kit från Hemtex, med duk,löpare, kökshandukar och grytlappar. Sådant gör så mycket!

Trevlig fredagkväll på er!

  






Kommentarer
Postat av: Helena

ja jag vet. ibland kallar jag de för silviakaka o ibland gula rutor haha.

2011-08-13 @ 08:30:24
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0