Libanesiskt!

Det blev inte mycket här under gårdagen vilket har sin lilla förklaring i att jag tillbringade hela dagen med att fira sommarens vackrast brud på hennes möhippa!

Det blev en lång och fartfylld dag och en sen kväll med en massa skratt och ny glada minnen men det gör att energin idag inte riktigt har infunnit sig =)

Det var oxå mkt god mat under möhippan och vi började med en lite champangefrukost med jordgubbar, ost och kex. En härlig picknick lunch med en massa olika goda sallader. Och på kvällen var det beställd catering från Chateau Beirut med en massa goda libanesiska rätter. Lite annorlunda smaker mot vad jag brukar göra själv men några rätter var extra goda och kommer kanske att försöka efterliknas i framtida matlagning =)

Trevlig söndagskväll på er, här skall det nu intas soffläge och planeringsfilosoferande;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du har haft en bra sommar! Libansiskt... Gott!!! Det var ett tag sedan jag åt det. Får se till att göra det snart.

Må gott :)

2011-08-07 @ 18:14:34
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas du har haft en bra sommar! Libansiskt... Gott!!! Det var ett tag sedan jag åt det. Får se till att göra det snart.

Må gott :)

2011-08-07 @ 18:14:57
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: karin - trattoria

oh så gott!

2011-08-11 @ 10:35:03
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0