Frukost

Kopplat till Hotell villan där vi bodde i helgen var restaurangen River cafe där frukosten serverades. River cafe ligger preics intill vattnet och det kunde inte vara ett bättre ställe för att inta en härlig frukost!

Den hemmagjorda müslin med tillbehör blev en snabb favorit - enligt frukostvärdinnan var den endast honungsrostad - har redagn gjort ett försök hemma men det blev inte riktigt lika gott, återkommer när jag hittat det perfekta sättet=)

Min frukost tallrik, var bara tvungen att visa; alla mina vänner klagar ofta på min kombination med äggröra och sylt. Det är supergott, som pannkakor med sylt - inte konstigare än så =)




Precis intill vattnet ligger frukostserveringen River cafe Kan man ha en bättre frukostutsikt?
I bakgrunden ser men Stena färjan påväg mot Danmark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0