Lite guldkantem i vardagen...

Man har en himla tur som har så underbara vänner. Fantastiska Kikan hade fått inbjudan till bokrelaeseparty för systrarna Ebba von Sydows och Amy von Sydow's bok "Sommar med systrarna von Sydow" som gick av stapel i går i Göteborg.

Och jag fick den stora äran att vara hennes sällskap på denna tillställning!! Stort tack till Kikan!
Matälskare som jag är, (och fanatisk kokboksamlare...) var ju detta en dröm.
Chamapnge, underbar mingelmat hämtad från boken, goodie bag och inte minst de supercharmiga och jordnära författarna.

Självklart passade jag på att köpa med mig boken, fick den dessutom signerad. Och hade det inte varit för att jag körde bil hem hade jag suttit och bläddrat i den hela vägen hem.

Nu när jag har hunnit bläddra i den både en och två gånger har jag massa ideér och goda recept att testa!
Så en varm rekomendation till denna mysiga bok, fylld av härliga recept, charmiga bilder från marstrand och ett och annat lite bra att tänka på tips!

 


Kommentarer
Postat av: Kikan

Om man är en underbar vän får man underbara vänner :) Jag tyckte att det var jättekul att du ville följa med och det var så himla mysigt och kul. Kraaaam på dig!!!

2012-04-26 @ 10:45:57
URL: http://hemmahoskikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0