Tiden bara flyger fram...

Och snart är det påsk =)

Det har varit lite tomt på inlägg den senaste veckan, men mesta för att tiden bara försvann, tror inte jag lyckades laga middag en enda dag innan helgen, det var bortbjudnignar, utemiddagar och snabbmat i form av flingor och mjölk... Får bli ändring på det denna veckan...

Hittade däremot denna übersöta äggkartong från sagaform i en tiding och efter några minuters resonemang kom jag fram till vilken butik som skulle kunna tänkas ha den -och mkt riktigt. Numera står den så fint i mitt kylskåp. Så mkt roligare än en vanlig tråkig pappkartong till äggen!

Tänk nu bara om lite fler affärer kunde tänka sig sälja ägg i lösvikt. Gillar det skarpt!




Kommentarer
Postat av: Svea

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 23:27:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0