En liten bit lax...

Lax är en klar favoritfisk hemma hos oss, och även om favoritreceptet är med chili & cashewnötter så får man ibland försöka variera sig.

Sist blev det denna kombination, riven västerbottenost, timjan och hackade cashenötter, salt och peppar. väldigt gott, men inte så smakrikt som jag hade velat, om jag ändå kunde komma på vilken smak det är som saknas.....
Tips någon?





(När det gäller marängerna så gräddade jag dem en stund till i ugnen och sedan öste jag dem direkt i sin burk, så behöll de sin krispihet. Insåg att det var på tok för fuktigt i luften för att de skulle kunna torka på plåten - de blev bara kletigare och kletigare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0