Ibland är allting bara så enkelt och ibland är man bara så trött...

2:a veckan jobb efter semestern, det är då den slår till. Tröttheten alltså...

Kommer hem vid halv fem och slänger mig i den nya carpe diem sängen och orkar bara inte gå ut i köket.. Är på riktigt helt slut i hela kroppen? Ligger och surfar, slötittar på tv och är helt enkelt orkeslös. Runt sju börjar energin komma tillbaka och vi släpar oss ut i köket och tittar uppgivet i kylskåpet... Vad gör vi av det här?

Sedan runt halv nio har vi ätit, fått lite energi och det är dags att åka och bada. Är det bara jag eller är inte detta lite bakvänt?

Dagens kylskåpsfunderare gav oss iallafall det här,Tacos, enkelt och gott! Nu är det baddax=)







Kommentarer
Postat av: Caroline N

Vilken härlig och inspirerande blog du har! Hit kommer jag återvända! Hittade hit via någon länk på någon blog, och det är jag glad för!

Trevlig helg!

KRAM Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0