Att ge med hjärtat...


Idag var jag åter igen iväg och tappades på lite blod. Som tack för att man delar med sig får man välja en gåva och så bjuds man på fika. Detta är något som alla som kan borde göra. Det kostar dig absolut ingenting och du känner att du är med och räddar liv. För att se din närmaste blodcentral kan du gå in här.

Sen kan man om man vill vara ännu mer ädel och donnera sin ersättning till Rädda barnen men jag är lite mer egoistisk och väljer att skapa mig en fin servis från Rörstrand och deras serie Swedish grace.

Nu är ju detta en köksblogg och inte något annat, så jag kan bara förklara att de 5 vackra cremefärgade skålar som jag hittills fått, används flitigt i köket =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0