Ljuvliga frukost

Befinner mig inte hemma över helgen och jag har så klart glömt kamerakabeln hemma så det blir inga bilder på det just nu... Ni får vackert vänta..

Men  som sig bör när det är lång helger så blir det lite extra fokus på frukosten. Man kan slå på stort och göra riktigt stora hotellfrukostar, som gammal frukostvärdinna på hotell vet jag att det krävs inte så mkt extra för att det skall bli lite extra lyxigt.

Så det är vad jag passar på att göra nu när det är helg=)

Färsk frukt, pannkakor med sirap (tips - vit baksirap passar lika bra som den amerikanska lönnsirapen) färskbröd från bageriet, lyxiga juicer, ägg och bacon.. det finns mkt gott att mumsa på till brunch!



Bilden är från sommarens härliga frukostbuffe i mitt kök! 
(då mina bilder från helgens frukost just nu inte förflyttas till datorn med tankeöverföring)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0