Ljuvliga syrliga bakverk

I eftersviterna från punkteringen och med lite mer problem med datorn bestämde jag mig för att varva ner med att baka något riktigt gott och lyxigt. Då min absoluta favorit i bakverksväg är sådant som innehåller citron och lime fick dt bli något sådant. I en av mina julklapps böcker fanns detta underbara recept på citron & maräng muffins.

Och då gårdagen blev en lååååång dag var det perfekt att några minimuffins fick följa med till kontoret och muntra upp mig framåt kvällen och natten.  

 





Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh, jag har fått ett recept på en helt sjuuukt god lemon curd. Den måste vi testa att gör anågon dag. En kollega hade kurs på jobbet och då fick vi provsmaka detta. Tänkte genast på dig. Du skulle älska den...Kram!

2011-01-21 @ 20:14:12
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: I Mitt Stora Kök

Låter ljuvligt, i dessa gömmer sig nämligen min hemmagjorda lemoncurd, men skall snart göra ny sats och då testar jag gärna ditt recept! Kram

2011-01-22 @ 16:36:53
URL: http://imittstorakok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0