Orangeriet i Mariefred

Det är just där jag befinner mig just nu. Orageriet är ett ett lite hus tilllika studio där bland anant Leila Lindholm spelar in sina program och där mästerkocken Magnus Lundström fotar sina rätter.

Och det är just Magnus (eller snarare hans underbara sambo och min underbara vän) och hans familj som vi besöker här i Mariefred. Deras tvååring fyller år och det firas stort.

Snart är det alltså dags för barnkals men fram tills dess sitter jag här i orangeriet och njuter av utsikten, solen och det underbara köket som finns här. Det riktigt kliar i fingrarna för att börja baka. Vem vet, i kväll efter kalaset (eller i natt) kanske jag inte kan hålla mig och börjar baka!










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0