En pappa fyller år!

Idag fyller min pappa år, det passade vi på att fira igår, advent till ära. Och då min pappa blev utan farsdag tårta fick jag passa på att fira honom men en tårta igår istället.

Tårtan är gjord percis på samma sätt som på julmarkandern för två veckor sedan med choklad botten, hallonmousse, sockerkakasbotten, chokladmousse och sockerkaka, spacklad med marängsmörkräm och täckt med choklad sugerpaste, dekorerad med vita snöflingor (utomhusvädret bjuöd ju inte på någon riktig snö utan regnstorm)

Helt klart en tårta till pappa på advent. Om någon reagerat på att det varit lite tyst de senaste dagarna beror det på att jag provar ut lite nya julrecept, nästa julmarkand är om mindre än två veckor.... Många nya spännande recet är på ingång=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0