En annorlunda tårta

Ett snabbt inlägg efter som jag är på språng, är på väg på kalas och bortsett från present och blomma har jag fixat något lite extra. En liten godis tårta!

Har ju tidigare visat godisblombuketten, här kommer en variant som jag oxå hittat på nätet men glömt var.

Som botten har jag använt oasis (hade helst haft frigolit, men när man kommer på saker lite för sent blir det som det blir) som jag sedan har klätt i godis, då främst godis med papper runt oasiesen, hade det varit frigolit hade det fungerat med lite annt oxå. Det får bli nästa gång =)

Nu skall jag bara fixa mig själv och sedan iväg!

Ha en härlig lördag!!

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

SNYGG!

2011-10-01 @ 18:04:09
Postat av: Kikan



OMG!!! Vilken rolig grej!! Vill ha! :) Kram!

2011-10-02 @ 16:58:33
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Kikan



OMG!!! Vilken rolig grej!! Vill ha! :) Kram!

2011-10-02 @ 16:59:02
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0