Liten lättare bjudning...

I kväll har vi haft en lite lättare improviserad bjudning här hemma. Sötaste blivande bruden J och hennes blivande make var i krokande och vi fick helt enkelt se till att träffas och mysa.

Pga av bilköer och växande tänder på barn kund inte underbara S med kärleken G samt fantastiska A komma. Däremot kom den alltid lika glada och fina Kikan.

Lite ost, kex, svärföräldrarnas egenodlade vindruvor, leilas potatisflarn med chevre, brietårta och fylda kronärtskockor stod på bordet och det mumsades friskt. Tänk att det kan vara så gott med ost. =)
Det roligate av allt var att jag inte hade en tanke på att fota hela härligheten. Ja, jag vet, mycket klantigt.

Men det fanns en del ost kvar och jag kanske kan tänka mig att göra om detta snart, mycket snart!!!

Härlig fredaskväll på er! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0