En nyhet i affären

Jag är inte särskillt mycket för halvfabrikat, men samtidigt är jag väldigt nyfiken som person så när jag såg denna nyheten vid söndagens veckahandling kunde jag inte låta bli. 
Och nu har vi testat denna thaigryta med lax. Bara att tillsätta lax enligt receptet.

Själv tillsatte jag lax och broccoli samt lite sweet chili sås och serverade med äggnudlar.

Smaken helt klart godkänt, en mild hetta, men man kan precis som texten på påsen säger, spica till det med lite mer röd curry pasta.

Måste nog noteras att när man öppnar påsen ser det väldigt lite ut, det blev var mer än vad det såg ut när laxen tillkom, men skulle nog säga att istället för 4 personer är det mer lagon med 3-4 personer. Beroende på hur mycket man har till.

Betyg: 3+

Ett enkelt alternativ när man skall laga mat och har bråttom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0