Något annat...

Jag har ju främst fokuserat denna blogg på det jag gör i köket, det betyder inte att jag inte gör annat oxå, vilket jag självklart gör. Och det är det jag har gjort de senaste dagarna.  Såg att söta Kikan hade länkat detta från sin blogg så jag får väl visa vad det är jag gjort =)

Bortsett från flytt med jobbet har jag haft ångest över en budgivning (som vi tyvärr drog oss ur) och varit gäst på årets vackraste bröllop. Ett bröllop där jag hade fått äran att skapa inbjudningskort, festprogramm och placeringskort. Detta har ju tagit lite tid och främst den senaste tiden då allt skulle färdigställas. Men vad fint det blev. Hela bröllopet var sagolikt vackert...

Dessoutom hade en annan av brudens vänner skapat fantastiskt vackra tårtor som dessutom var väldigt goda...

Allt så klart färgmatchat och genomtänkt...



Namnskylatarna är gjorda som servettringar i vinrött och champangepapper med en glitter rand och festprogrammen är i champangepapper med vinrött band och papper, två hjärtan och glitter. Så enkelt och stilrent (Men en massa jobb ändå...) 


 Tårtorna som var skimrande vita med vinröda kallor, precis som brudbuketten, och murgröna som på bordsdukningen.

Helt perfekt, alltihopa!!


Kommentarer
Postat av: Jo

Och du var en mycket stor, bidragande orsak till både allt det vackra och den fantastiska dagen! Tack, fina vän!

2011-09-22 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0