Fredag...

Jag måste ha gjort något väldigt rätt, för i går överaskade sambon mig med att komma hem med inte mindre än 50 (!!!) rosor i olika rosa och röda nyanser. Bara så där, utan att det är någonting speciellt (hmm bortsett från extra priset på rosor då... )

Men jag är nöjd, väldigt nöjd. Inte en enda hade nickat under natten och nu står de där på bordet och doftar underbart, mina 50 rosor.

Men vem har en vas som rymmer så många rosor? Inte jag i alla fall utan de fick efter att ha snittats om fint ställas i en rosa zinkhink. Men det fungerar väll ändå?

Ha en underbar fredag och njut av helgen. Det är precis vad jag skall göra!






Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Det är du värd varje dag!

2012-04-13 @ 22:12:32
URL: http://berndtssonlundstrom.blogspot.com/
Postat av: Lyckolina (fd Linas inredning)

Fina blommor! Jag har testat hasselmötsmarängerna nu (tack för att du svarade i min blogg föresten) och de var ju supergoda. Ska baka dem igen :)

2012-04-17 @ 22:32:07
URL: http://lyckolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0