En semeldag...

Idag är det semeldagen... och jag jobbar till sent, mycket sent.

Har ganska mycket på jobbet och jag har inte kunnat jobba över innan vi kom in i huset för jag kännde pressen att hinna få klart det som skulle vara klart (en del av det jag gjorde var tvunget att vara gjort så att snickarna kunde göra klart det de skulle.. ni vet katten på råttan på....) Men nu är vi inflyttade, även om lägenheten inte är helt tömd så finns det tid i helgen till det. Så nu är det bara att bita i det sura äpplet och stanna kvar så att vissa saker kan bli klart...

Men det är ju semeldagen..... Så jag har inhandlat viktiga ingredienser så att jag kan slänga ihop semlor när jag kommer hem ikväll. För jag vet att sambon älskar semlor och jag brukar offra mig och äta en om året och den äts idag... Kanke även skall be sambon att steka några pannkakor för det är ju faktiskt pannkaksdagen idag oxå, och pannkakor tycker jag himla mycket om....

Så här såg förra årets semlor ut och jag gissar att årets semlor blir väldigt lika =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0