Tapas kväll

Jag är sedan drygt ett år med i något som heter Buzzador, det är chans att få testa olika produkter, både mat, hudvård, elektronik mm. Jag har varit ganska så sellektiv med vilka kampanjer jag velat vara med i men när denna kom så tvekade jag inte.
Farmför allt då det gällde mat och då jag var nyfiken på just dessa produkter.
 
I mitt paket från Buzzador fanns:
Santa Marias tapas serie
Tostaditos
Quesadilla bröd
Mango Mojo
Escabeche
Cherry peppers
Tapas spice mix
 
 
Jag ställde till med en liten tapas bjudning och det upptäkte att det finns en himla många roliga och spännade produkter & smaker i tapas serien . Framförallt gillar jag att det är enkelt att fixa iordning.
 
Speciellt gillade jag Tostaditos som är en slags variant på den vanliga nachosen, denna är mildare och mer som torkade tunnbröd/kex. Tillsammans med mango mojon och skinka var det underbart.
 
En annan ny favorit blev de lite mer smaksatta quesadillasbröden. Mycket godare än vanliga tortillas då dessa är lite heta med chilismak.
 
Det enda jag blev besviken på var mango mojon, trodde den skulle vara godare då jag är väldigt förtjust i mango. Men tostaditosarna och quesadillasbröden var en riktig hit!
 
 
 
Till vänste;, tostaditos med rökt skinka och mango mojo. Till höger; tostaditos med escabeche, brieost och paprikapulver.
 
 
 Cherry peppers fyllda med philladelpia ost, riven ost och lite tapas spice mix
 
 Quesadillas fyllda med philadelphiaost, riven ost och rökt skinka - härligt heta
 
 
Brieost, med bara lite tapaskrydda på - så enkelt och gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0