En afton i storstaden

Det är precis vad jag skall ha. Strax skall jag prommenrea bort till tågstationen för att möta underbara vännen G på tåget, som tydligen är ersatt med buss, för att sedan tuffa/brumma vidare ner till Göteborg.

Vi skall hinna kolla lite lätt i butiker, ta ett glas vin eller två, äta en god middag och sedan förhoppningsvis skratta gott åt den inrednigsnojan som råder. Vi skall nämligen se Fredrik Lindström (min absoluta favorit) och Henrik Schyffert krogshow "Ljust och fräscht" Som är en fortsättning på boken med just det namnet.

I gårdagens gp kunde man läsa denna recension av shown ljus och fräscht

Hoppas ni har en alldeles underbar fredagkväll!


Ljust&Fräscht-boken (häftad)



Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad mysigt!!! En riktigt skön kväll önskar jag er. Kram!!!

2012-03-09 @ 18:55:45
URL: http://hemmahoskikan.se
Postat av: Ann-Christin

Härligt!!!



2012-03-10 @ 06:26:13
URL: http://berndtssonlundstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0