Matinspiration

I brist på lagad mat under detoxen (bara två dagar kvar - så håll ut!!) får jag bjuda på lite gamla och goda favoriter.
 
Det märks verkligen att hösten har gjort intåg, vardagen är i fullgång och alla somamrens ledighet är som bortblåst, framförallt har jag sett bristen på tid och ideér, i bloggar, på facebook ja, mest lite överalt - bristen på ideer till middagsmat. Så känner även du att du saknar idéer till middagsmaten så har jag lösningen här - jag bjuder jag på en varierad veckomatsedel med några av mina tidigare favoriter.
 
Måndag - kasslergratäng
Tisdag - enklaste korvgrytan
Onsdag - godaste chili/chaswenötter laxen
Torsdag - hel citronkyckling i ugn
Fredag -  Öppen lassange
Lördag -  lite festligare pepparbiff med potatispuré
Söndag - söndagsmiddag med flygande jakob
 


Bild: Öppen lassange
 
Hoppas ni fick lite inspiration i vardasgstressen och snart är jag tillbaka och testar massa nya maträtter och bakverk.
 
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0